sobota, 28 marca 2015

Widzimy się w Rzeszowie

No właśnie, widzimy się w Rzeszowie? My będziemy na pewno :)
To już za dwa tygodnie!!
Z tej okazji uruchomiłam dla Was możliwość składania sklepowych zamówień z odbiorem osobistym na Zlocie. Każdy kto wybierze taką opcję odbioru zamówienia, może skorzystać również z 15% rabatu na wszystkie wycinanki i bazy... kod rabatowy RZESZÓW.
Zamówienia muszą być opłacone do 9.04.2015r.


A kto podejmie wyzwanie
"Z tekturkową wycinanką"?
Każdy, kto weźmie udział będzie miał szansę zgarnąć zestaw SnipArtowych produktów o wartości 50zł.
A co należy zrobić?
1. Wykonać dowolną, scrapową pracę z wykorzystaniem tekturkowej wycinanki.
2. Podpisaną pracę przynieść 11.04.2015r. na nasze stoisko
3. Poczekać na ogłoszenie zwycięscy do godz. 15:00.

Zapraszam serdecznie!

To tyle informacji organizacyjnych, a teraz uchylę rąbka tajemnicy, co nowego będzie można znaleźć na naszym stoisku :)
Ja z niego wykonałam podziękowanie dla pani dyrektor salonu gier... :)







W pracy wykorzystałam:


moje ulubione motylki

nieco zmodyfikowany, duży tag

papier od LemonCraft z kolekcji Dom Róż

oraz napis na zamówienie i shadow box dostępne w sklepie po rzeszowskim zlocie :)

Pozdrawiam ciepło!

1 komentarz: