czwartek, 7 stycznia 2016

kursik na pozytywny album :)

Hej! 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać w jaki sposób przygotowuję mój ulubiony typ albumu :D 
Zabawa z nim jest lekka i przyjemna, robi się go szybko i mi sprawia ogromną frajdę ta zabawa :) 
Album tworzę w zwykłym kwadratowym formacie 12x12 - ponieważ taki najbardziej mi pasuje do moich zdjęć, oczywiście, możecie zrobić każdy inny. Przygotowuję sobie tematycznie zdjęcia oraz tekturki aby wszystko mieć pod ręką. Pierwsze co robię to docinam papiery na wymiar 12x12. Tnąc z arkusza 30x30 zawsze zostają nam też odpowiedniej wielkości kawałki papierów, które również wykorzystamy w naszym albumie :) 


Gdy już mamy przygotowane wszystkie potrzebne nam rzeczy sklejamy nasze papiery 12x12 cm. Ja robię to po pierwsze dlatego, że nie zawsze druga strona arkusza pasuje mi do albumu, a poza tym nasza baza robi się twardsza :) Kleję głównie dwustronną taśmą, żeby nic się nie pofalowało :) 


Kiedy już skleję wszystkie kawałki przygotowuję sobie okładkę :) Jako, że wybrałam dość intensywne kolory do mojego albumu postanowiłam, że tekturki w naturalnym kolorze najlepiej będą się prezentować :) Przyklejam pasek, który został mi po przycinaniu bazy, a także dwa nieco mniejszej wielkości kwadraty. Nie używam tu kosteczek 3D ze względu na to, że moje albumy to i tak grubaski, nie chcę więc ryzykować popsucia :) 


Przy każdej kolejnej stronie praktycznie powtarzam schemat zmieniając jedynie rozmieszczenie papierów :) używam kontrastujących ze sobą kolorów, na stronach ze zdjęciami często wystarczy użyć jedynie tekturek i zdjęcia i ona ma już swój klimat :) 


Na koniec dziurkaczem robię dziurki na rogach bazy. Jeśli macie ochotę możecie jak ja dodać do tego przekładki - w nich też robicie dziurkę i dopinacie w miejscach w których Wam pasują. Tutaj też postanowiłam wybrać je w bardziej stonowanych kolorach, ponieważ album aż kipi od ostrych, energetycznych barw :) Wszystkie strony spinamy razem w górnym rogu, tym samym nasz album jest gotowy! 


A tak prezentuje się część stron mojego albumu :) 



Mam nadzieję, że kursik Wam się spodobał! 

W pracy użyłam: 
napis LOVE #2 MAŁE - 3szt.     Serduszka - zestaw  Rodzinne napisy - DUŻY zestaw   Jeansowe napisy - zestawnapis "dreams come true" 1szt.
Pozdrawiam serdecznie! 

DT SNIPART

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz