poniedziałek, 6 czerwca 2016

Wyzwanie #16

Kochani!
Wiem, że czekacie na wyniki naszego "Bingo" xxl, ale prosimy jeszcze o chwilkę cierpliwości. W ciągu najbliższych dni werdykt na pewno się ukaże.

Tymczasem zapraszamy na Wyzwanie #16 :)
Ponieważ zbliżają się nasze urodziny (kto wie kiedy?) wyzwanie nie będzie trudne, ale za to nagroda nieco inna :) 
Prosimy Was tym razem o prace z

ULUBIONYMI SNIPARTOWYMI TEKTURKAMI

Dodatkowo koniecznie napiszcie dlaczego akurat wybrane przez Was tekturki są tymi ulubionymi?


pozostałe zasady:
1. Praca musi być nowa, nigdzie indziej wcześniej nie publikowana, stworzona specjalnie na nasze wyzwanie.
2. Forma pracy - dowolna.
3. W pracy, należy użyć ulubionej, snipartowej tekturki/tektuek i uzasadnić swój wybór.
4. Wyzwanie trwa od 6 do 30 czerwca 2016 roku, do godz. 23:55.
5. Prace zgłaszacie za pomocą inlinkz na dole posta, podając link do swojego POSTA z pracą (nie do całego bloga). 
6. W poście z pracą musi być zamieszczony wyzwaniowy banerek i podlinkowany do tego wyzwania.
7. Prosimy o wyłączenie weryfikacji obrazkowej.
8. Można zgłosić dowolną ilość prac, ale każdą w OSOBNYM poście
9. Zgłaszając się do zabawy wyrażacie zgodę na publikację swojej pracy na blogu firmowym Snip Art.
10. Pracę można połączyć tylko z jednym innym wyzwaniem.
A teraz zapraszamy na inspiracje naszego DT:
Art-moni
"Ciężko było okropnie, ale ponieważ najbardziej lubię albumy i nie wyobrażam sobie albumów bez napisów to właśnie one wygrały :)"
- napisy my love, home




Choco
"To było najtrudniejsze wyzwanie na świecie! :) Padło w końcu na najnowszego ulubieńca." - neutralny dodatek do każdej pracy.
- tło koła


 Ikemo
"Wybierając moją ulubioną tekturkę ze SnipArt nie musiałam się długo zastanawiać. W prawdzie na prawdę bardzo dobrze mi się na wszystkich (które do tej pory posiadłam) pracuje i praktycznie wszystkie mi się podobają. Jednak wybierając "taką tylko moją" od razu przyszła mi do głowy gałązka, a właściwie cały zestaw. Są wyjątkowe i oryginalne. Jak dla mnie pasują do każdego projektu! Wciskałabym je praktycznie wszędzie :P."
- zestaw gałązek (dostępny dla zalogowanych klientów)







Djam
"I choosed this chipboard because I love steampunk style (gears, clocks...) and hearts for the love..."
 - heart staempunk



eMKa
"Jako ulubione tekturki potraktowałam ażurowe tła (bo chyba ich najczęściej używam), tym razem żyłam tła KOŁA, dziurki od klucza i małego napisu "love"."
- tło koła
- dziurki od kluczy



 
A Wam, które tekturki najbardziej przypadły do gustu?
Pokażcie nam je w swoich pracach, a najlepsza zostanie nagrodzona bonem na zakupy w sklepie www.snipart.pl oraz ulubionymi tekturkami, które znajdziemy na wygranej pracy :)

Zapraszamy do zabawy!


1 komentarz: